3 Aralık 2010 Cuma

AYLAR GEÇTİ

  
     Buraya yazmayalı aylar geçti. Son on yılda yaşanan en büyük değişimler oldu hayatımda. Yazacak o kadar çok şey vardı ki, yazmak mümkün olmadı.(  Yaşamak hülasa edilemez demişti bir yazar. ) Nereden  başlayıp , nasıl sonlandıracağımı bilemediğim için hiç bir şey anlatamadan bitireceğim büyük ihtimalle. Yinede denemek istiyorum;
   -Asmalar sevindirici gelişmelerine devam ediyorlar. 24  kök Foçakarası, 40 Kök Cabernet sauvingon  fidesi  sağlıkla büyüyorlar.
   -Ayvalık,Gemlik ve Domat türü zeytinler gelişmeye çalışıyorlar. özellikle Gemlik türü bazı fidelerde kayıplar oldu. Baharda ki gelişme durumlarına göre tamamen ölenleri değiştirmem gerekecek.
  -Meyveler de ciddi bir problem yok . Bazıları hızlı, bazları yavaş gelişse de işler yolunda diyebilirim. Narlar, erikler, kayısı, şeftali, badem hayatlarından menun görünüyor.
  - Bu arada 19 yıldır çalışdığım işyerim kapandı. Yeni bir maceraya atılarak bilmediğim ( ancak mesleğim olan :Mühendislik) bir konuda çalışmaya başladım. Hayırlısı diyelim.
   - Kuru bir yazıdan ziyade güzel bir fotoğraflada ruhların bir noktasına dokunmak istiyorum ama ona ulaşabilecekmiyim bir durakta bilmiyorum.Çektiğim fotoğrafları tarayacağım yazı bitince.
   - Bir kadeh Alicante yudumluyorum şuan . Bir arkdaşımızın yaptığı bir şarap bu.  Daha önce Alicante denememiştim.  Ev yapımı olmasına rağmen hafif ve tortusuz bir yapısı var. Sanırım bu benim yaptığım aşırı konsantre süzülmemiş şarabın yanında çok temiz kalıyor. Tadılması gereken farklı bir lezzet olduğunu söyleyebilirim Alicante şarabının.
   -Kısa zamanda onlarca yazıyla döneceğim. Yada öyle sanıyorum belkide...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder