5 Ocak 2011 Çarşamba

Zeytin ve Şarap



    Günler geçtikçe Zeytin ve üzümün doğanın bize verdiği en önemli mucizelerden olduğunu daha iyi anlıyorum. Bir egeli olmanın bunda payı fazla mıdır? yoksa objektif olabiliyor muyum bilmem. Fakat zeytin,zeytin yağı , üzüm ve şaraba olan hayranlığım  giderek daha fazla artıyor. Daha geçtiğimiz baharda diktiğim zeytin fidanlarından azda olsa yaptığım zeytinlerin (fotoğrafdaki fidanlar; yaklaşık 2kg) tadına bakmak insana farklı bir haz veriyor. Aynı şekilde 2009 sonbaharında ilk defa kendim yapmayı denediğim  şarabı yudumlamak farklı bir keyif benim için. Kendime  iltimas geçtiğimi "kargaya yavrusu kuzgun görünürmüş" misali objektif yargıya varmadığımı düşünsemde; Şarabımın tadına bakan az sayıda arkadaşımda; çok beğendiklerini, hatta bu şarabı içince ticari şaraplardan zevk almadıklarını söyleyerek beni daha fazla motive ettiler. Bir çok arkadaşımın talebiyle 2011 de grup olarak 1-2 ton üzümden şarap yapma girişimi görünüyor benim için.,

  2011 yılının sağlık, mutluluk ve neşe getirmesini kederlerin kayan yıldızlar gibi uzaklaşıp gitmesini dilerim.
 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder